fredag 16 augusti 2013

Hej

Hej detta är mitt första inlägg här i bloggen. Jag är "anonym" till en början, men kommer lägga upp bilder på mig så ni kan följa min viktnedgång ordentligt iaf!

Tanken med bloggen är att kunna få skriva av mig lite och samtidigt kanske inspirera någon att göra samma resa. Jag kommer somsagt lägga upp bilder på mig själv så man kan följa hur min kropp förvandlas. Jag kommer skriva om min träning och min kost. Delar med mig av lite recept som jag får av min dietist och träningsövningar jag får av min PT. Kommer även dela med mig av mitt vardagliga liv när det händer nått spännande ;)

När jag vägde mig i morse stod vågen på 92,3kg. Jag har aldrig tidigare vägt så mycket och fick en chock när jag tittade ner på vågen. Jag bestämde mig att såhär kan det inte fortsätta så jag kontaktade genast en PT och dietist. Nu blir det till att svettas ordentligt framöver!

Jag siktar på att nå mitt mål på 60kg inom ett år.

Hoppas ni kommer gilla bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar